Kun olin kotkassa rakastuin tämän hetkiseen poikaystävääni, tosin miekkosein asui tuusulassa... Hyvin hämmentävää, mutta tapasimme 2013 kesällä netissä.. Kiitos randomin juttelu palstan... Minä tykkäsin käydä juttelemassa ihmisille jotka eivät tunteneet minua.. Siellä aloimme keskustelemaan jääkiekosta ( JOKEERIIITTT) jne... Sitten kysyin keskustelun lopussa että mistä päin hän mahtaa olla, ku minulle selvisi että kyseinen henkilä asui myös tuusulassa (vanhemmat asuu siis tuusulassa)... Joka tapauksessa kysyin sitten että mitähän hän mahtaa tehdä vkl. Kun vastaus tuli "en tiiä"... kerroin että vanhempani asuivat tuusulassa ja että olisin tuusulassa pe-su... Joten tapasimme kasvotuste.. Minun kohdallani tuli semmoin "TOI JÄBÄ ON MUN!" olotila... Siitä se sitten lähti... Viimeisen puoli vuotta meidän suhde tosin on ollut hieman on/off...  meidän välit kärvistyi kun muutimme yhteen... Minä valehtelin asioista jotka no olivat todella tyhmiä (tyylliin minkä väriset housut minulla oli). Mutta myös hän teki tyhmyyksiä... eli molemmissa oli vikaa...

 

Joka tapauksessa, jouduin keskyttämään opinnot kotkassa, sillä minulla puhkesi yksi harvinaisimmista allergioista, nimittäin sipuli allergia... Jotkut luulevat että se oli tekosyy päästä pois, mutta ei se ollut... Miksi kukaan luopuisi unelmastaan jonkun kiusaamisen takia... Joten mitä tapahtui kotkan jälkeen...

 

Muutin siis kotkasta poikaystäväni luokse... Aloitin myös suoraan keskeytyksen jälkeen oppisopimuksen S-marketissa. Kärvistyneiden välien takia, minä pakkasin kamani ja muutin takaisin vanhemilleni...